October Power Up

1 mo (edited)
3 Min Read
590 words

Black Gold Modern Black Friday Instagram Post.png

Image created in Canva

Hiya, Hivers!

Have you ever been in a situation where you thought you were so prepared to do something that you were looking forward to getting started, only to discover you weren't? Hell yeah, that was me moments ago. Pfffft.

It's also quite frustrating once you realize it, and as a result, I nearly gave up, about to delete my draft but after seeking help @hiveph discord and being the resilient person that I am, I chose to keep going. Here's what happened. 😅

So I checked my wallet and found that my savings had finally been moved to my hbd. I can now power up 50 Hive. YAY! I even applauded myself for remembering to do it after making the same mistake last month. This is how my wallet looked.

Screenshot 2022-10-01 at 12.44.00 PM.png

Since I wanted to power up 50 Hive, I'm still missing 30, which will be supplied after I transfer the necessary funds from my hbd to my hive token wallet. I was almost there when this appeared on my screen.🙄

Screenshot 2022-10-01 at 12.54.17 PM.png

Dang! 3.5 days more? Isssssh. How could I have missed that? What a dummy I was. It was maddening! I would have had moved my savings earlier then to make way for more days to convert. What a dummy I was. Eeeeek.

Then I remembered what @wittyzell suggested before about the hive internal market and that I can ask @hiveph discord for help. And so I did and they were really helpful down there, till @eunoia101 offered to lend me some hives. It was thoughtful of you, YONONG, but he later realized he didn't have enough, or perhaps he simply changed his mind. Kidding! LOL. Then the awesomest @dennnmarc came to the rescue. He lend me 30 hives which I am grateful as I dunno how to trade yet. DENDEN, you truly are a star. He even offered to teach me how to trade using the hive internal market. Thank you massive!

Screenshot 2022-10-01 at 1.40.54 PM.png


Feeling relieved and way much better, I then proceeded to power up. This is how my wallet looked like before and after powering up.

Before powering up

Screenshot 2022-10-01 at 1.19.27 PM.png

After powering up

Screenshot 2022-10-01 at 1.40.06 PM.png

Yay from 468.868 HP to 518.869 HP!

Screenshot 2022-10-01 at 2.49.15 PM.png

Looking forward to my power bee badge! Woooooot

Goal

I'm keeping my goal the same as last month as 700hp seems more achievable than a thousand by the end of the year. I'll be busy for the next months as well because I'm back in my master's online class. Keeping up with everything while working is no joke, plus the thesis is on its way soon. Oh my God, that thesis thought is just dreadful. I'm not even sure whether I'll make it. LOL

Shout out to @wittyzell , my person to go to whenever I get lost or just needed answers with about anything that concerns hive stuff. Today I even learn that hbd and hive have different values. Shame! Hahahahahahaha. Kidding aside though, Thank you as you always explain anything even the simplest stuff and even the obvious thing that I forget sometimes. Hahahahaha!

Happy October Hive Power Up Day fellow Hivers and I hope everyone is having a fantastic weekend.

❤️
chichi18


Congratulations @chichi18! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You have been a buzzy bee and published a post every day of the month.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Be ready for the 10th edition of the Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - October 1st 2022
1

yay another badge! Thank you @hivebuzz ❤️

0

You're welcome @chichi18, it's well deserved! Congrats on your constant involvement on Hive 😊👍

0

😊

0

https://twitter.com/Chichi021813/status/1576182986160353280
The rewards earned on this comment will go directly to the people( @chichi18 ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

1

Congratulations on that massive power up @chichi18 and moving up to the 500 level! 👏
I have no words left to say but charot lang hahaha
joke lang

Kidding aside, I'll always be here if you need help and if anyone needs help too, I'm really willing to help to the best of my abilities. Thank you din to the people in HivePh server who helped you when I was still snoring and I wasn't able to reply right away. 😅

I admire people who really ask for help when they need it. It takes courage to admit that you don't know a thing and want someone to teach you. Sometimes, I don't have that courage tbh. 😅 That's why I really like when someone just simply ask to know stuff.

Happy HPUD!
And good luck sa thesis!
Good luck in your goals too!

1

Now, I should have not mentioned that thesis. Dang, it gives me the creeps. Hahahahaha!

0

Nu ka ba! You can do it 😉
Galing nga eh, nag masters!

0

Change topic @wittyzell . Hahahahahahaha!

0

Gawing 1k HP goal na yan .hehe. Grats te.. More PU pa 😊

1

Thanks @jane1289

!PIZZA

0
1 mo (edited)

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@chichi18(2/5) tipped @arcgspy (x1)
chichi18 tipped jane1289 (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!

0

Nakaadu kan, kabsat!

1

Madi pay kabsat. Haha!

0

50HP is a nice power up - well done. And good luck with hitting that goal by the year end !!! Keep on stacking !

Posted Using LeoFinance Beta

1

Thank you @hoosie for your nice kind words.

!PIZZA

0

untitled.gif
Well done on your power up !
On to the next power up month

1
1

Awwww love the gif. Thanks @brittandjosie

0

500+ HP, oooh let's goooo! Super happy to know you were able to get the help you needed. <3

Congrats on the power-up, Chichi! See you at the next one!

0

Thanks @arcgspy

!PIZZA

0